Про усміхнених і особливих

This slideshow requires JavaScript.

21 березня – Міжнародний день людини з синдромом Дауна.

Чому саме 21 березня? Тому що день і місяць символічно відображають природу виникнення патології. Березень обраний тому, що синдром Дауна являє собою трисомію (березень – третій місяць року) за 21 хромосомою (тому і 21 березня). Синдром Дауна – це генетична аномалія, якій притаманна додаткова хромосома 21. Люди з синдромом Дауна мають 47 хромосом у каріотипі замість звичних 46. Сьогодні в світі народжується від трьох до п’яти тисяч дітей з синдромом, в Україні – близько 400. Таких малюків називають ще «Діти сонця».

В цей день у закладах загальної середньої освіти Барвінківського району проведені флешмоби у підтримку «Дітей сонця». Цього дня всі учасники навчально-виховного процесу одяглися у жовтий одяг та різнокольорові шкарпетки. А плакати із написом: «Ти не один» говорили про толерантність, доброту, повагу та підтримку особливих дітей.

Адміністрація Барвінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 запросила на захід свою «Дитину сонця», яка навчається на індивідуальній формі навчання. На заході були присутні і батьки учня. Однокласники та учні школи дарували хлопчику власноруч зроблені фігурки ангелочків білого кольору, цукерки. Ангелочки стануть справжнім захисним талісманом для хлопчика, який буде оберігати свого власника від невдач і негативу. Хлопчик вкотре відчув, що у нього багато справжніх друзів і він не один, його люблять і цінують.

Хлопчики і дівчатка із синдромом Дауна надто чутливі, вразливі та відкриті до навколишньому світу, дуже добрі, вірні та позитивні. Вони постійно посміхаються, беруть за руку, люблять коли їх обіймають. У роботі вони дуже докладні та акуратні. Чіткі у виконанні інструкцій.

Діти з генетичними відхиленнями набагато краще розкривають свої можливості, якщо вони живуть удома в атмосфері любові, з ними проводять навчання за спеціальними програмами, а суспільство не відштовхує цих дітей.

Це насправді дуже добрі, золоті діти. Вони ніколи не бувають агресивними. Вони не вимогливі, нікому не заздрять. Але дуже несамостійні. Оточуючі мають їх весь час підтримувати, щоб їхня цікавість та інтерес до цього світу були розвинені.

Пам’ятайте, що чим ми добріші, тим світ добріший до нас. Якщо ми намагаємося краще когось зрозуміти, тим більше розуміння будемо мати і для себе. Можливо, ці діти є якимось знаком нам, якимось випробуванням з одного боку, а, може, і подарунком – з іншого. Бо ті, хто спілкувався з ними, знають, які вони ласкаві, привітні, і скільки добра вони несуть у цей світ. Вони приходять у цей світ дійсно сонячні. Це зачаровані принци і принцеси. Їх внутрішньоутробно поцілувала фея Мутагена, і вони народились не такі, як інші діти.

Сонячні діти приходять у цей світ, аби приносити добро.

Семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи

This slideshow requires JavaScript.

Забезпечення якісної освіти через удосконалення професіоналізму вчителів та усвідомлене навчання здобувачів освіти – це тема семінару – практикуму для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, який відбувся 15 березня 2019 року на базі І-Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області.

Директор Шипільова Л.М. презентувала учасникам семінару основні етапи забезпечення ефективності роботи освітнього процесу в умовах Нової української школи. Зокрема Любов Миколаївна зупинилася на створенні психолого-педагогічних умов, здорового, позитивного, комфортного морально-психологічного клімату в колективі, сприятливого освітнього та інформаційного середовища.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Борисенко Т.М. ознайомила з питанням формування інноваційного освітнього простору закладу загальної середньої освіти як умова професійного розвитку педагога в умовах Нової української школи.

Своїм досвідом з питання діяльності заступника директора щодо розвитку та творчої реалізації результатів інноваційного пошуку педагогів поділилася ЗДНВР Гаврилівського НВК (дитячий садок-загальноосвітня школа І-ІІІ ст.) Онипченко О.Г.

Вчителі змінюються! І як доказ –досвід роботи вчителів школи. Учасників семінару на свої відкриті уроки запросили вчитель Черних Н.А. (урок української літератури у 10 класі) та математики у 5 класі (вчитель Каплуновська С.А.).

З інформаційним блоком щодо порядку проведення державної підсумкової атестації та рекомендаціями щодо оформлення атестаційних матеріалів виступила завідувач РМК Рой Т.Г.

Учасники обмінялися думками, відмітили результативність роботи адміністрації щодо створення сприятливих педагогічних умов для професійного розвитку, самовдосконалення педагогів, створення системи роботи з урахуванням педагогічного стажу, рівня професіоналізму та індивідуальних запитів педагогів, креативне поєднання інноваційних та традиційних форм методичної роботи, висловили вдячність за високий науково-методичний рівень проведення семінару-практикуму.

ЗНО – прес-реліз 15.03.2019

16 березня та 23 березня 2019 року проводиться пробне ЗНО, головною метою якого є ознайомлення з процедурою тестування.

Для участі у пробному ЗНО зареєструвалися 12 757 учасників Харківської області. Пробне ЗНО буде проводитися у семи містах області: Балаклія, Ізюм, Красноград, Куп’янськ, Лозова, Харків, Чугуїв.

Аналіз статистичних даних реєстрації на пробне ЗНО показує, що основна частина учасників – це сьогоднішні 11-класники – 9245 чоловік (73% від загально їкількості). На відміну від основного тестування, в пробному зможуть спробувати свої сили і 10-класники, яких в області на пробне ЗНО зареєструвалося 1113 осіб.

Найбільша кількість учасників пробного ЗНО обрали українську мову і літературу – 10 889 чоловік або 87 %. Наступні три предмети – математика (3704 чоловік, або 30%), англійська мова (2693 чоловік, або 21%), історія України (2348 чоловік, або 18 %).

Пробне ЗНО пройде у 62 закладах освіти: ЗВО – 23, у ЗЗСО – 30, ЗПТО – 9, із залученням понад 2800 педагогів області.

Учасникам пробного ЗНО важливо у день проведення пробного ЗНО необхідно з 10.15 до 10.50 прибути до пункту, адреса якого зазначена у запрошенні. Необхідно заздалегідь вивчити маршрут доїзду до пункту пробного ЗНО. Учасники, які запізнилися, до пункту пробного ЗНО не допускаються.

На пункт пробного ЗНО із собою необхідно взяти: паспорт або інший документ, що посвідчує особу; запрошення для участі у пробному ЗНО та картку учасника пробного ЗНО, дві-три ручки з чорнилом чорного кольору, за бажанням, маленьку прозору пляшку (без етикетки) з питною водою.

Для визначення результатів пробного ЗНО, учасники можуть у періоди 16- 18.03.2019 (українська мова і література) та 23-25.03.2019 (інші предмети) скористатися відповідним сервісом на сайті Харківського РЦОЯО в особистому кабінеті.

Правильні пробного ЗНО будуть оголошені 19.03.2019 (українська мова і література) та 26.03.2019 (інші предмети).

Результати пробного ЗНО будуть оголошені 19.03.2019 (українська мова і література) та 29.03.2019 (інші предмети).

ПЕРЕБІГ РЕЄСТРАЦІЇ НА ОСНОВНУ СЕСІЮ ЗНО – 2019

Спливають терміни реєстрації на ЗНО-2019: 18.03.2019 – останній день подання документів для осіб, які складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО, 25.03.2019 – для осіб, які вже мають повну загальну середню освіту. До 25.0.32019 триватиме внесення змін та перереєстрація на ЗНО.

Станом на 15.03.2019 по області зареєстровано понад 18 530 осіб, що становить 83 % від запланованої кількості по регіональному центру.

Найбільш обирані предмети для складання ЗНО після української мови та літератури – історія України, математика, англійська мова (інформацію у розрізі районів та обраних предметів надсилаємо у додатку).

На сьогодні для участі у ЗНО в Харківській області зареєструвалося 27 осіб, для яких будуть створені особливі умови в пунктах проведення ЗНО.

Директор – Сидоренко Олександр Леонідович, доктор соціологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, 057 705 15 64. Додаткова інформація з питань ЗНО: Якушева Олена Сергіївна, спеціаліст із зв’язків з громадськістю (057) 705 07 37, 097 83 23 496, канал Telegram t.me/zno2018kh

Повний текст документу за посиланням.

Районне методичне об’єднання вчителів української мови та літератури

This slideshow requires JavaScript.

13 березня 2019 року на базі опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 для диференційованих груп вчителів української мови та літератури у формі майстер-класу відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури за темою «Інноваційні підходи щодо підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури в 2018/2019 навчальному році» (керівник Черних Н.А.).

Засідання було проведено з метою ознайомлення вчителів району із особливостями організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації з української мови та літератури у 2019 році та вдосконалення методів роботи щодо підготовки до них.

Черних Н.А. проаналізувала участь ЗЗСО району в зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови та літератури у 2018 році та ознайомила з особливостями проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році.

Пономаренко М.І., методист РМК, проінформувала вчителів про проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання в 2018/2019 навчальному році, проаналізувала участь учнів шкіл у конкурсах та повідомила про проведення нових.

Відповідно до плану засідання районного методичного об’єднання, власним досвідом з особливостями підготовки здобувачів освіти до написання державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі поділилися Салогуб С.В., вчитель Пригожівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Лєбєдєва О.С., вчитель опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, презентувала матеріали з теми «Формування системних знань на уроках української мови та літератури – запорука успішної підготовки до ЗНО».

Салогуб С. В. провела майстер-клас з перевірки власного висловлення. Лєбєдєва О.С. та Гончарова О.О. ознайомили присутніх з матеріалами обласного майстер-класу з підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури на засадах індивідуального підходу в межах регіонального освітнього проекту «Модернізація змісту та форм роботи з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання в закладах загальної середньої освіти» для учителів української мови та літератури 11-х класів закладів загальної середньої освіти. Черних Н.А розповіла про участь у авторському науково-практичному семінарі Авраменка О. М. «Моделювання сучасного уроку української мови та літератури».

У межах методичного об’єднання всі учасники отримали методичні рекомендації для використання в роботі.

Привітання з нагоди Міжнародного жіночого дня

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Рузняєву Віолетту, ученицю 9 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури (вчителі Лисиця В.О., Лисиця Н.І.);

Демяніву Катерину, ученицю 10 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте І місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури (вчителі Щолок Г.В., Лисиця В.О.).

РМО класних керівників

This slideshow requires JavaScript.

27 лютого 2019 року на базі опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 у формі творчої студії відбулося засідання районного методичного об’єднання класних керівників за темою «Творчий підхід до організації виховного процесу. Сучасні виховні технології в роботі класного керівника» (керівник Лисиця В.О.).
Мета засідання: удосконалювати педагогічну майстерність класних керівників шляхом інноваційного стилю діяльності, залучати вчителів до пошукової роботи.

З питаннями «Сучасні виховні технології в діяльності класного керівника», «Створення інноваційного виховного простору для формування ключових компетентностей здобувачів освіти», «Формування здорового способу життя шляхом використання інноваційних технологій виховання» (із досвіду роботи) слухачів познайомили Каплуновська С.А., класний керівник 6 класу І-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Амеліна Л.І., класний керівник 6 класу ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шматько А.А, класний керівник 10 класу Барвінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3.

До уваги присутніх були представлені: практичні поради на тему «Виховна година – одна із головних форм організації виховної роботи. Форми проведення, орієнтовна структура» (із досвіду роботи), які підготувала Стельмах Л.М, класний керівник 9 класу Мечебилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, та інформаційне повідомлення «Самоосвіта – безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності класного керівника, підвищення творчого потенціалу педагога», яке підготувала Донченко С.Ю., вчитель початкових класів Барвінківської ЗОШ І-ІІ ст. № 4 філії опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

Класні керівники стали учасниками практичних вправ, проведених методистом районного методичного кабінету відділу освіти Пономаренко М.І.

Під час групової роботи Склярова Л.В., методист психологічної служби відділу освіти, провела практикум на тему «Булінг у школі. Причини, наслідки, допомога».

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Ворона Дмитра Миколайовича, учня 11 класу Барвінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства (вчитель Бєлякова О. О.).

РМО заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів

This slideshow requires JavaScript.

22 лютого 2019 року на базі Будинку творчості дітей та юнацтва у формі педагогічної майстерні відбулося засідання районного методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів (спільне засідання диференційованих груп) за темою: «Формування патріотизму, ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості засобами активних форм роботи» (керівник Воронкова М.С.).

Мета засідання: ознайомлення учасників семінару із сучасними інноваційними підходами національно-патріотичного виховання у навчально-виховному процесі, активними формами роботи, які мають сприяти формуванню у зростаючої особистості патріотичних цінностей та громадянської самосвідомості; сприяння формуванню нового педагогічного мислення і мотивів творчої діяльності.

З питаннями «Національно-патріотичне виховання учнівської молоді. Нормативно-правове забезпечення», «Шляхи формування колективу педагогів-вихователів» слухачів познайомили Воронкова М.С., заступник директора з виховної роботи Барвінківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Пономаренко М.І., методист РМК відділу освіти Барвінківської районної державної адміністрації.

Присутні ознайомилися з організацією виховної роботи з національно-патріотичного виховання, сучасними підходами до виховання патріотизму підростаючого покоління. До їх уваги були представлені: активна лекція за темою «Система роботи з формування патріотизму, ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості засобами активних форм роботи», яку провела Петренко Л.М., заступник директора з виховної роботи Гусарівської ЗОШ І-ІІІ ст. та відео-презентація з досвіду роботи «Сучасні інноваційні підходи до виховання патріотизму та національної свідомості підростаючого покоління», яку підготувала Коломієць О. М., педагог-організатор Григорівського НВК.

Під час групової роботи педагоги-вихователі працювали над створенням лепбуку «Модель творчого вчителя».

У ході засідання заступники директорів з виховної роботи та педагоги-організатори в атмосфері довіри, взаємоповаги і творчості знайшли відповіді на всі свої запитання, обмінюючись досвідом роботи з питань формування патріотизму, громадянської самосвідомості підростаючого покоління.

Про відзначення Міжнародного дня рідної мови

This slideshow requires JavaScript.

21 лютого представники всіх націй і народностей світу відзначають Міжнародний день рідної мови.

Головною метою Міжнародного дня рідної мови є зміцнення державотворчої функції української мови, мов корінних народів і національних меншин, що проживають на території України, взаємозбагачення їхніх національних культур, консолідація спільних зусиль у сфері відродження самобутніх традицій та звичаїв.

З нагоди святкування Міжнародного дня рідної мови в закладах загальної середньої освіти району проведено різноманітні бесіди, конкурси, ігри, вікторини, книжково-ілюстративні виставки, на яких учні поглиблювали свої знання про мову, її розвиток, місце серед інших мов світу, а також знайомилися з шляхами підвищення культури мовлення.

21 лютого 2019 року учні взяли участь у написанні диктанту.

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Власенко Станіслава Віталійовича, учня 11 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (вчитель Баляса В. О.).

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Дуду Максима Віталійовича, учня 11 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій (вчитель Баляса В. О.).

Оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Барвінківської районної радиХарківської області»

На виконання рішення ХХІХ сесії Барвінківської районної ради VІІ скликання від 20.02.2019 №766-VII «Про оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Барвінківської районної ради Харківської області» Барвінківська районна рада оголошує конкурс на зайняття посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Барвінківської районної ради Харківської області»…

Скачати документ

Районне методичне об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури

This slideshow requires JavaScript.

20 лютого 2019 року на базі районної бібліотеки у формі творчої майстерні проведено засідання районного методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури (педагоги-фахівці) за темою «Особливості аналізу поетичного твору» (керівник Аніщенко В.В.).

Засідання було проведено з метою вдосконалення форм роботи з різних видів аналізу поетичного твору; вивчення досвіду роботи вчителів закладів освіти з питань підвищення якості вивчення та аналізу поетичних творів.

Аніщенко В.В. звернула увагу вчителів на вдосконалення форм роботи з різних видів аналізу поетичного твору. Досвідом роботи щодо застосування ефективних методів і прийомів організації навчальної діяльності учнів на уроках щодо аналізу поетичного твору поділилися Демченко О.М., вчитель Барвінківської ЗОШ І-ІІ ст. № 4 філії опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Черемісова З.І., вчитель Великокомишуваської ЗОШ І-ІІ ст., Немашкіна О.Є., вчитель ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст., Коваленко К. В., вчитель Григорівського НВК. У формі методичного калейдоскопу учасники засідання презентували виконання аналізу ліричного твору. Обговорення виступів та демонстрація власних секретів методики аналізу поетичного твору переконало, що учасники – творчі та небайдужі педагоги, а засідання вкотре об’єднало учителів – однодумців, сповнених бажання професійного зростання та самовдосконалення.

З матеріалами обласного семінару вчителів російської мови та літератури щодо підготовки учнів до олімпіади з російської мови та літератури ознайомила Лисиця В.О., вчитель опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, педагог-майстер.

Семінар для фахівців психологічної служби

20 лютого 2019 року у відділі освіти проведений семінар-практикум «Булінг як психолого-педагогічна проблема та шляхи її вирішення» для фахівців психологічної служби закладів загальної середньої освіти. Мета семінару: підвищити рівень компетентності практичних психологів та соціальних педагогів щодо форм та структури булінгу; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації, виробити систему дій при виникненні булінгу у навчальному закладі. Завдання семінару:

  • Розширити інформацію про причини, прояви та наслідки шкільного булінгу.
  • Виробити важливі навички міжособистісної взаємодії учасників навчально-виховного процесу з профілактики шкільного насилля.
  • Сформувати систему психолого-педагогічних дій з протидії шкільному булінгу.
  • Удосконалювати навички ефективного спілкування та раціональної поведінки фахівців психологічної служби під час конфліктів.

У ході заходу були розглянуті питання: ситуація в Україні (соціальні, психологічні, медико-екологічні наслідки, що впливають на умови розвитку та життєдіяльності дітей; форми проявів насильницьких дій щодо дітей); булінг та його небезпека у підлітковому віці; кібернебезпека; як запобігти проявам булінгу у школі. Під час заходу акцентовано увагу на алгоритмах припинення булінгу в класі; структурі бесід з учнем, який зазнає насильство та з учнем, який здійснює насильницькі дії. У практичній частині семінару розглянуті методики щодо роботи з жертвою насилля, кривдниками, спостерігачами. Під час обговорення практичні психологи звернули увагу на прийоми і методи роботи з батьками та громадськістю щодо попередження булінгу та кібербулінгу в молодіжному середовищі. Учасниками семінару практично опрацьовані вправи, спрямовані на вміння проявляти та усвідомлювати свої емоції; розвиток навичок самоаналізу та рефлексії, емпатії, співпереживання, формування адекватної самооцінки, уважного ставлення до себе й толерантного відношення до інших, а також вправи для формування позитивного мікроклімату в класі, згуртування дітей.

Семінар створив атмосферу професійно-партнерського спілкування, став школою досвіду для учасників.

Інформація щодо ЗНО (прес-релiз вiд 19.02.2019 )

З 5 лютого 2019 року на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) testportal.gov.ua триває реєстрація на ЗНО-2019.

Під час основного періоду реєстрації (05 лютого до 25 березня 2019 року) подати документи для участі в додатковій сесії мають право особи, які не можуть пройти зовнішнє оцінювання під час основної сесії у зв’язку з тим, що:

  • у рік проведення зовнішнього оцінювання навчаються за кордоном;
  • за релігійними переконаннями не можуть узяти участь в основній сесії зовнішнього оцінювання з окремих навчальних предметів, що проводиться в певні дні;
  • обрали для проходження зовнішнього оцінювання два навчальні предмети, тестування з яких проводиться під час основної сесії в один день;
  • вказали на необхідність створення особливих (спеціальних) умов проходження зовнішнього оцінювання, що можуть бути забезпечені лише під час додаткової сесії;
  • у період проведення основної сесії зовнішнього оцінювання з окремих навчальних предметів братимуть участь у міжнародних, всеукраїнських заходах (змаганнях, конкурсах, олімпіадах тощо), включених до офіційних заходів Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури України, Міністерства молоді та спорту України, складатимуть державні іспити, перебуватимуть за кордоном.

Переглянути повний текст документу за посиланням.

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Котенко Богдана В’ячеславовича, учня 11 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії (вчитель Молгачова М. Ю.).

ІІ (обласний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Котенка Богдана, учня 11 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте І місце в секції «Історія України» (керівник роботи Паніотова В.Л.);

Мікуліну Катерину, ученицю 10 класу Мечебилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІ місце в секції «Історичне краєзнавство» (керівник роботи Гома Л.А.).

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Новосел Валерію, ученицю 10 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології (вчитель Куйдіна З.М.).

Мусієнко Марію, ученицю 11 класу Барвінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології (вчитель Усата О.А.).

Птуху Анастасію, ученицю 11 класу Барвінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології (вчитель Майченко О.В.).

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2018/2019 навчальний рік

ВІТАЄМО!

Мікуліну Катерину, ученицю 10 класу Мечебилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (вчитель Гома А.І.).

Котенка Богдана, учня 11 класу опорного закладу Барвінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Барвінківської районної ради Харківської області, за зайняте ІІ місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (вчитель Паніотова В.Л.).