Семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи

This slideshow requires JavaScript.

Забезпечення якісної освіти через удосконалення професіоналізму вчителів та усвідомлене навчання здобувачів освіти – це тема семінару – практикуму для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, який відбувся 15 березня 2019 року на базі І-Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області.

Директор Шипільова Л.М. презентувала учасникам семінару основні етапи забезпечення ефективності роботи освітнього процесу в умовах Нової української школи. Зокрема Любов Миколаївна зупинилася на створенні психолого-педагогічних умов, здорового, позитивного, комфортного морально-психологічного клімату в колективі, сприятливого освітнього та інформаційного середовища.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Борисенко Т.М. ознайомила з питанням формування інноваційного освітнього простору закладу загальної середньої освіти як умова професійного розвитку педагога в умовах Нової української школи.

Своїм досвідом з питання діяльності заступника директора щодо розвитку та творчої реалізації результатів інноваційного пошуку педагогів поділилася ЗДНВР Гаврилівського НВК (дитячий садок-загальноосвітня школа І-ІІІ ст.) Онипченко О.Г.

Вчителі змінюються! І як доказ –досвід роботи вчителів школи. Учасників семінару на свої відкриті уроки запросили вчитель Черних Н.А. (урок української літератури у 10 класі) та математики у 5 класі (вчитель Каплуновська С.А.).

З інформаційним блоком щодо порядку проведення державної підсумкової атестації та рекомендаціями щодо оформлення атестаційних матеріалів виступила завідувач РМК Рой Т.Г.

Учасники обмінялися думками, відмітили результативність роботи адміністрації щодо створення сприятливих педагогічних умов для професійного розвитку, самовдосконалення педагогів, створення системи роботи з урахуванням педагогічного стажу, рівня професіоналізму та індивідуальних запитів педагогів, креативне поєднання інноваційних та традиційних форм методичної роботи, висловили вдячність за високий науково-методичний рівень проведення семінару-практикуму.