РМО заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів

This slideshow requires JavaScript.

22 лютого 2019 року на базі Будинку творчості дітей та юнацтва у формі педагогічної майстерні відбулося засідання районного методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів (спільне засідання диференційованих груп) за темою: «Формування патріотизму, ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості засобами активних форм роботи» (керівник Воронкова М.С.).

Мета засідання: ознайомлення учасників семінару із сучасними інноваційними підходами національно-патріотичного виховання у навчально-виховному процесі, активними формами роботи, які мають сприяти формуванню у зростаючої особистості патріотичних цінностей та громадянської самосвідомості; сприяння формуванню нового педагогічного мислення і мотивів творчої діяльності.

З питаннями «Національно-патріотичне виховання учнівської молоді. Нормативно-правове забезпечення», «Шляхи формування колективу педагогів-вихователів» слухачів познайомили Воронкова М.С., заступник директора з виховної роботи Барвінківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Пономаренко М.І., методист РМК відділу освіти Барвінківської районної державної адміністрації.

Присутні ознайомилися з організацією виховної роботи з національно-патріотичного виховання, сучасними підходами до виховання патріотизму підростаючого покоління. До їх уваги були представлені: активна лекція за темою «Система роботи з формування патріотизму, ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості засобами активних форм роботи», яку провела Петренко Л.М., заступник директора з виховної роботи Гусарівської ЗОШ І-ІІІ ст. та відео-презентація з досвіду роботи «Сучасні інноваційні підходи до виховання патріотизму та національної свідомості підростаючого покоління», яку підготувала Коломієць О. М., педагог-організатор Григорівського НВК.

Під час групової роботи педагоги-вихователі працювали над створенням лепбуку «Модель творчого вчителя».

У ході засідання заступники директорів з виховної роботи та педагоги-організатори в атмосфері довіри, взаємоповаги і творчості знайшли відповіді на всі свої запитання, обмінюючись досвідом роботи з питань формування патріотизму, громадянської самосвідомості підростаючого покоління.