РМО заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів

This slideshow requires JavaScript.

23 лютого 2018 року на базі Барвінківської ЗОШ І-ІІ ст. №4 філії опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 відбулося засідання РМО заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів (спільне засідання диференційованих груп) за темою «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризма» (керівник Воронкова М.С.).

Мета засідання: підвищення фахового рівня заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів; сприяння формуванню нового педагогічного мислення і мотивів творчої діяльності.

З питаннями «Виховні освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства», «Виховання Людини-патріота як пріоритетна складова процесу соціалізації особистості», «Сучасні засади соціалізації особистості в умовах сьогодення» слухачів познайомили Воронкова М.С., заступник директора з виховної роботи Барвінківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Лірник Н.І., заступник директора з навчально-виховної роботи ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст., Єськова В.О., педагог-організатор Грушуваського НВК І-ІІІ ст.

Присутні ознайомилися з організацією виховної роботи в Барвінківській ЗОШ І-ІІ ст. № 4 філії опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1. До їх уваги були представлені: активна лекція за темою «Система роботи закладу освіти щодо соціалізації особистості умовах компетентнісного підходу», яку провела педагог-організатор Демченко О.М., загальношкільний захід, присвячений Міжнародному дню рідної мови «Чарівний світ української мови».

Під час групової роботи учасники проаналізували виховний захід за різними схемами аналізу, розробили анкети щодо визначення рівня соціалізації особистості, а саме: «Ставлення учнів до школи», «Стосунки в сім’ї».

У ході засідання заступники директорів з виховної роботи та педагоги-організатори отримали індивідуальні консультації з питань формування соціалізації особистості в системі роботи закладу освіти.