РМО вчителів російської мови та зарубіжної літератури

This slideshow requires JavaScript.

24 лютого 2017 року на базі районної бібліотеки відбулося засідання РМО вчителів російської мови та зарубіжної літератури (засідання диференційованої групи вчителів «педагог-фахівець») за темою «Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетентності учнів. Проблема формування читача в сучасних умовах» (керівники Целіковська Г.В., Демченко О.М.).

Мета засідання: підвищити фаховий рівень вчителів російської мови та зарубіжної літератури; сприяти формуванню нового педагогічного мислення і мотивів творчої діяльності; стимулювати пошук оптимальних шляхів і засобів підвищення ефективності навчальної діяльності учнів, творчий підхід, активність вчителів, їх прагнення до самоосвіти.

З питаннями «Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетентності учнів», «Буктрейлер як один із засобів популяризації книги і заохочення читача», «Створення дидактичного роздаткового матеріалу для використання на уроках зарубіжної літератури», «Диференційований підхід до проведення уроків зарубіжної літератури, «Урізноманітнення домашнього завдання з зарубіжної літератури» (з досвіду роботи) слухачів познайомили Ніколенко Л.М., учитель І-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст., Целіковська Г.В., учитель Гусарівської ЗОШ І-ІІІ ст., Єськова В.О., учитель Грушуваського НВК І-ІІІ ст., Луцик В.С., учитель ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст., Мала Н.Л., учитель Гаврилівського НВК І-ІІІ ст.

Учителі стали учасниками майстер-класу на тему «Використання інтерактивних форм роботи на уроках зарубіжної літератури», який провела учитель зарубіжної літератури Гусарівської ЗОШ І-ІІІ ст. Целіковська Г.В. У ході роботи в групах учителі ознайомилися з інтерактивними технологіями навчання учнів на уроках зарубіжної літератури, які допомагають учителю зробити процес навчання цікавим, різноманітним та ефективним.

На засіданні також було обговорено питання щодо мети, завдань та особливостей Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018, розглянуто приклади завдань PISA з читацької грамотності.

У ході засідання вчителі отримали індивідуальні консультації з питань формування читацької компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури.