НЕ МОВЧИ – ДЗВОНИ!

Під час пандемії СОVID–19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв`язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла-Страда-Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов`язані з поширенням пандемії СОVID–19 та стосується насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах, проблем із психологічним здоров`ям дітей, ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті тощо.

У разі виникнення скрутних ситуацій всі учасники освітнього процесу можуть звертатися до консультантів Національної дитячої гарячої лінії, що зменшить кількість випадків, коли через свою необізнаність дитина, яка опинилася у складній життєвій ситуації, обирає помилкову модель поведінки і лише погіршує своє становище.

Наразі національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні дні з 12.00 до 20.00, короткий  номер 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0800500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).